KORISTNI NASVETI

Viličarji STILL

Viličarske gume

Gume in kolesa za viličarje so večna tema. Strošek menjave gume namreč ni majhen.

Želimo vas opozoriti pred nekaterimi napakami pri nakupu in uporabi gum.

1. Kdaj se izplača narez gume ?

Izkušnje kažejo, da se narez gume izplača na večjih gumah. Pri tem je potrebno paziti na globino narezanega profila. Če ga narežemo preveč, se kaj hitro zgodi, da tekalna površina začne odpadati.

2. Ali je dovoljena vožnja brez profila ?

Proizvajalci viličarjev in gum dovoljujejo vožnjo viličarja, tudi če je profil gume obrabljen manj kot 1mm ali ga sploh ni a le v primeru:

  • Da se viličar uporablja v suhem prostoru
  • Na nedrseči podlagi
  • Da guma ni obrabljena čez črto obrabe

 

Narez profila gume za viličar

Guma je obrabljena do črte obrabe.

 

3. Katere gume kupiti? 

Pri nakupu gum večina gleda le na ceno. Na žalost se vse prevečkrat izkaže, da je poceninakup lahko drag nakup. Poceni guma se neenakomerno obrablja, trga, trese. Zato je potrebno pri nakupu gum pogledati tudi proizvajalca gume. Izogibati pa se je potrebno blagovnim znamkam.

Trda guma se sicer res bolj počasi obrablja, a poznam primere, ko je originalna - kakovostna guma bila v uporabi 2.000h, naslednja pa le 1.0000h. Sicer profil ni bil izrabljen a je guma razpadala.

 

Pretrda guma - po enem letu uporabe trese in razpada

4. Nalivanje gum.

Pri nalivanju profila gum vam bodo obljubili, da uporabljajo isti material kot svetovno znani proizvajalci. Temu je sicer za verjeti, a ob poškodbi gume se je izkazalo, da se je vrhnji sloj čisto drugače obnašal, kos podnji - originalni.

Zgorji sloj se je namreč luščil po kosih, medtem ko je bilo na spodnjem sloju videti, kot da bi vanj zarezal z ostrim predmetom.

Torej razlika vseeno je.

Nalivanje gume je proces, ki traja cca 1 teden. Če viličar rabimo vsak dan je to nemogoče.

Izrabljeno kolo regalnega viličarja

 5. Skladiščna tehnika - kolesa

Tu poznamo le dva proizvajalca koles. Pri nakupu pa je potrebno paziti na kvaliteto. obstaja namreč več različnih materialov za ta kolesa, ki se med seboj razlikujejo po trdoti.

Priporočamo material vulkolan, SHORE 98. Za pogonska kolesa je dober turi tractotan, ki je malenkost mehkejši a ima v sebi trše delce. 

V kolikor imamo nameščena antistatična kolesa, je potrebno pri menjavi paziti, da se namesti kolesa z antistatično zaščito. ( ESD protection )

 

Poškodbe na kolesu regalnega viličarja zaradi slabe vozne površine

 

Pregloboko narezan profil - luščenje

Preveč izrabljena guma - prepozna menjava
   

 Izkušnje kažejo, da je najceneje, če serviser ob rednem servisu s seboj prinese tudi kolesa, ki so že nameščena na ustreznih platiščih.

Taka menjava je hitra izognemo pa se tudi stroškom dvojnega prihoda.

 

Če imate še kakšno vprašanje glede koles, mi lahko pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in z veseljem vam odgovorim.

 

Prijavi se na e-novice

© 2017 Trigo. All Rights Reserved.